Георги Кадиев

Имаме право на промяна

План за ремонт на големи улици в София за следващите 3г.

Столична община планира да вземе заем от Европейската инвестиционна банка за ремонти, разширения и изграждания на големите улици и булеварди в София. Заемът е за 100 млн лв като от Общината трябва да осигурим още 100 млн лв собствени средства.

По-долу можете да видите таблицата с предложените улици до момента.

Сега е моментът, ако Вие имате коментари и предложения, да ги кажете като коментари или писма до мен и аз ще се опитам да включа смислените от тях в плана на Общината. Важното е да са по големите, ключови за града улици и вложените средства да донесат позитивен резултат за София. До достигане на тавана на средствата остават около 50 млн лв.

Изграждане, разширение и рехабилитация на улици и булеварди от първокласната улична мрежа
Наименование Бюджет
Изграждане (хил. лв)
1 Изграждане на транспортен възел „Лъвов мост“ 22 878
Разширение
2 Разширение на бул.„Опълченска” от бул.„Сливница” до бул.„Тодор Александров” 7 212
3 Разширение бул. ”Тодор Каблешков” от бул. „Братя Бъкстон“ до бул. „Цар Борис III“ (от юг, без възела) 11 711
4 Реконструкция на ул. „Богатица“ между бул. „Арсеналски“ и бул. „Дж.Баучер“ 2 599
5 Реконструкция на бул. Монтевидео от бул. „Никола Петков” до ул. „763” 2 903
Рехабилитация
6 Ремонт на бул.”Владимир Вазов” от моста „Чавдар” до бул.”Ботевградско шосе” и на бул.”Ботевградско шосе” от ул.”Летоструй” до СОП, включително прилежащите им съоръжения 24 710
7 Основен ремонт на транспортен възел Надежда 7 215
8 Рехабилитация на трамваен релсов път, пътни платна и ККМ по бул. „Княз Александър Дондуков” в участъка от ул. „Кракра” до Младежки театър и ул. Кракра. 8 239
9 Основен ремонт на бул.“Прага“, в участъка от бул.“Ген.Скобелев“ до бул.“Пенчо Славейков“ 1 562
10 Основен ремонт на ул. Кумата и ул. Нарцис, вкл. моста по ул. Нарцис над р. Драгалевска, район Витоша 4 437
11 Преасфалтиране на бул. Цариградско шосе от бул. П.Яворов до моста над река Искър, вкл. съоръженията 18 514
12 Преасфалтиране на бул. Сливница от бул. Константин Величков до бул. Петър Дертлиев, вкл. надлеза при Захарна фабрика 10 293
13 Преасфалтиране на бул. България 6 169
14 Преасфалтиране на бул. Арсеналски 1 043
15 Преасфалтиране на бул. Никола Мушанов от бул. Възкресение до ул. Житница 2 500
16 Преасфалтиране на бул. Овча купел от ул. Житница до бул. Президент Линкълн и основен ремонт от бул. Президент Линкълн до бул. „Цар Борис III“ 2 584
17 Преасфалтиране на бул. Президент Линкълн 2 067
18 Преасфалтиране на бул.“Шипченски проход” от ул. ”Иван Димитров – Куклата” /трамвайно ухо “Гео Милев”/ до бул. „Асен Йорданов”, на бул. „Асен Йорданов” до бул. „Христофор Колумб” и на ул. Искърско шосе от бул. Христофор Колумб до ул. Димитър Пешев, по съществуващо положение 4 790
19 Преасфалтиране на ул. Професор доктор Иван Странски от ул. Академик Борис Стефанов до бул. Симеоновско шосе и на ул. Академик Стефан Младенов от бул. Г.М.Димитров до ул. Професор доктор Иван Странски, по съществуващо положение 2 274
20 Рехабилитация на трамваен релсов път и пътни платна по ул. Козлодуй от бул. Княгиня Мария Луиза до ул. Константин Стоилов 2 584
21 Преасфалтиране на ул. Г.С.Раковски от бул. Княз Александър Дондуков до ул. Козлодуй (без кръстовището с бул. Сливница) 835
22 Рехабилитация на трамваен релсов път и пътни платна по бул. Витоша от бул. Скобелев до ул. Бяла черква 4 710
Общо: 151 829

 

 

 

 

Категория: Блог
  • Събин Бармуков казва:

    Здравейте г-н Кадиев!

    Ще се възползвам от подхванатата тема, за да обърна внимание на една друга тема, която беше повдигната преди доста време, докато се копаеше още 2-ри метродиаметър. Тогава някъде четох, че има идея и може да се използват машините, за да прокопаят няколко наложителни връзки, които толкова осезаемо липсват в момента в София:
    – Продължението на бул.“Г.М.Димитров“ под Зоопарка до ул. „Сребърна“ и
    – Продължението на бул. „Н. Й. Вапцаров“ под Правителствена болница до бул. „Гоце Делчев“.

    Така биха се създали още два успоредни ринга на околовръстното и би се разтоварил много трафика в южната част на София.

    Има ли някво дори предпроектно проучване по тези въпроси или са само добри идеи?

    Поздрави и успех в начинанията!
    Събин Бармуков

    • GKadiev казва:

      На този етап аз съм знам да се обмислят два проекта, които до голяма степен са припокриващи се.
      Единият е идеята на главния архитект да се свържат ул. Сребърна с кръстовището на Семинарията. След възражения от наша страна и граждански протести се отказаха от идеята този път да минава през Ловния парк и сега се обмисля идея това да стане до парка.
      От друга страна в плана за градско възстановяване и развитие, по който София ще получи финансиране по ОП Регионално развитие на ЕС, се предвижда изграждане на продължение на Тодор Каблешков и свързването му с Г.М. Димитров.
      Колкото до връзката Н. Вапцаров-Г. Делчев изглежда като неосъществима на този етап, защото ще трябва да се направи голям булевард, минаващ през средата на Южния парк, а подземната опция е доста скъпа, която е някакво възможно решение, но наистина е в полето на пожеланията на този етап.
      Поздрави,
      ГК

  • Асен Ангелов казва:

    Бул. България е един от най-гладките булеварди в столицата. Незнам кога е асфалтиран за последно, но единствения му проблем са пукнатини в асфалта и неравности в зоните около светофарите. Фугите ги асфалтираха лятото на 2010 година, така че направиха от тях високи неварности по платното (типична за Сф „ремонтна“ дейност). Мисля, че цялостно преасфалтиране не е нужно. Виждал съм на запад технология за „заваряване“ на пукнатини в асфалт. Незнам как се казва, но отстрани изглежда като че ли работят с нещо като оксижен, защото хвърчат искри. Една такава рехабилитация би била достатъчна. Има много по-драстична нужда да се преасфалтира примерно бул. Вапцаров, бул. Черни връх или паважа по Цар Борис или Гоце Делчев да се подмени с асфалт.
    Искам и да попитам г-н Кадиев, ако е запознат, защо се случи затапването на ул. Сребърна с този мол? Така се унищожи една артерия, която имаше възможността да стане 4 лентов булевард. Не можеше ли мола да се построи там където свършваха старите сгради или дори ако е нужно отгоре, а улицата да минава като в тунел примерно?
    Поздрави,
    АА

  • Георги Тодоров казва:

    Здравейте,г-н Кадиев.Аз имам три предложения за ремонт на важни булеварди,като смятам,че настоящите са добре подбрани.Мисля,че трябва да се направи ремонт на бул.Климент Охридски от Г.М.Димитров до Андрей Ляпчев;премахване на паважа и асфалтиране на бул.Гоце Делчев и последното ми предложение е за преасфалтиране на основния булевард в Дружба-Цветан Лазаров.Бих обърнал внимание и на толкова важния пробив-бул. Пенчо Славейков при Пирогов,но там са много отчуждителните процедури,та едва ли нещо ще се направи за съжаление в близките години.Пожелавам Ви успех!

  • Цвети Иванова казва:

    Здравейте,
    Поредно разочарование за всички живущи на Бул.Пенчо Славейков и Цар Борис III.По необясними за трезвомислещите хора причини се влагат ужасно много средства за отчуждаване, разширяване и пре пре преасфалтиране на улици преминавали многократно рехабилитация, за сметка на такива с ужасно шумни павета съчетани с дупки.Но нали сме в БГ, давайте от зад на пред.

  • Цвети Иванова писа до Йорданка Фандъкова казва:

    За поредна година част от нас ще останат разочаровани.Тук съм сигурен, че някои политически корифей би казал „Да, ама не може да се угоди на всички“.Да, ама на някои се угажда многократно в последните 20г.Част от булевардите, за които изнесохте информация, че ще бъдат ремонтирани, ще бъдат пре пре преасфалтирани и рехабилитирани за н-ти път за сметка на такива, които вече не стават за ползване.
    Бул.Пенчо Славейков и Цар Борис III – неравности,нетърпшим шум от минаващите по паветата автомобили!Неслучайно в района няма неостъклен балкон!Но предполагам скъпото отчуждаване и разширяване на някой друг бул. е доста по наложително а и Изгодно.
    Помислете дали не продължавате да оправлявате от зад на пред, както повелява БГ традцията.Има пари за скъпо Метро, няма пари за улици.Поразходете се в центъра и ако достигнете от точка А до точка Б без да се спънете в някоя липсваща плочка, дупка или вълнообразния тротоар, значи сте си свършили работата Перферкто, за което Ви поздравявам.
    Поздрави!
    С пожелание да се вземете в ръце и при положение, че ще ремонтирате Бул.Прага, помислете и за съседите Пенчо Славейков и Цар Борис III.

  • Атанас Кожухаров казва:

    Здравейте г-н Кадиев!

    Не е точно по темата, но моето предложение е да се обърне внимание на основните артерии. Какво имам предвид. Няма смисъл да се наливат пари и да се правят скоростни участъци само, за да стигнем по бързо до следващото задръстване. Примерите са много. Южната дъга на околовръстното, чудесно се движим докато не стигнем Борис. Терена позволява един надлез, който ще реши проблема със задръстването на това възлово кръстовище. Подобен проблем има и с Цариградско шосе, бул.България, Т.Александров, Сливница и т.н. Идеята ми е да се избегнат задръстванията като се намалят светофарите и пешаходните пътеки. Да вземем бул. Ал.Стамболийски за пример. От пл.Възраждане до бул.К.Величков е пълен със светофари и пешаходни пътеки през има няма 20метра. Хубаво, трябва да има безопасни зони за преминаване на пешаходците, но нека да са съобразени. Двете пешаходни пътеки пред НОИ могат да бъдат премахнати и пешаходците да пресичат на светофара. Същата е ситуацията пред 30-то училище и там две пешаходни пътеки, като малко след това следва светофара на Одрин. Не мисля, че е необходимо всяка пряка която излиза на голям булевард, задължително да бъде със светофар. Пример светофара на пазара Д.Петков, малко след това и този на 10-та поликлиника. По този модел, част от задръстването ще се пренасочи към вътрешнокварталните улици и съм убеден, че с малко превъзпитание и по строго отношение на органите към пешаходците ще има положителен ефект.

    Сърдечен поздрав!

  • Marin казва:

    Да го правят по бързо това разширение на Тодор Каблешков че там е непоносимо моста скоро ще се разпадне,всеки ден има огромно задръстване там а от двете страни има място за разширение така че може да се направи по 2 плътна в двете посоки и дори ще има място за тротоар и велоалея

  • GKadiev казва:

    Благодаря Ви за коментарите и конструктивните предложения, които давахте както чрез коментари, така и във фейсбук страницата ми и мейли до мен.
    Опитах се да се съобразя с всяка конкретна и аргументирана идея и след обобщение да предложа допълненията до администрацията на Общината и Общинския съвет. Можете да видите конкретните предложения тук:
    http://kadiev.bg/%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B2-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%80/

  • д-р Васева казва:

    „20 Рехабилитация на трамваен релсов път и пътни платна по ул. Козлодуй от бул. Княгиня Мария Луиза до ул. Константин Стоилов 2 584″

    Здравейте г-н Кадиев,
    Живущите на ул. „Родопи“, в отсечката между ул. „Дунав“ и ул. „Константин Стоилов“ са блокирани вече трето десетилетие да ползват имотите си като възможност за построяване на нови жилища, поради минаването на т. нар. „Пробив Данаил Николаев“, разширяване и отчуждителни процедури на ул. „Козлодуй“, обещетения на определени паркинги, блокирани сметки и акции на Столична община и т.н Копираният цитат за рехабилатация на ул. „Козлодуй“ означава, че ще се извърши това разширяване и е етап от пробива или че няма да има пробив „Данаил Николоаев“?
    Моят конкретен въпрос е:
    Кога ще се вдигне възбраната и ще бъдат издавани визи за строеж в горепосоченият участък?
    Все пак, ако нещо се прави, да се прави, ако не – да се разреши на харата да си ползват имотите, нали?
    Хубава вечер

  • ВИОЛЕТА КРУМОВА ХРИСТОВА казва:

    ПРЕДЛАГАМ ДА БЪДЕ АСВАЛТИРАНА И УЛИЦА „МАЕСТРО КЪНЕВ“ , КОЯТО СВЪРЗВА ДВЕ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ ЗА РЕМОНТ УЛИЦИ , А ИМЕННО БУЛ. „ОВ.КУПЕЛ“ И БУЛ. „МОНТЕВИДЕО“ . УЛИЦАТА НЕ Е РЕМОНТИРАНА 50 ГОДИНИ.

  • Васил Катинчаров казва:

    Уважаеми г-н Кадиев,
    предлагам в плана за реконструкция да бъде включена и реконструкцията на бул.“Скобелев“ в частта на временното трасе на трамвайните линии №№ 1 и 7, изградено в разрез с изискванията на наредбите. По принцип реконструкцията е предвидено в Решение № 573 на СОС от 08.11.2012.Предвижда се това да стане успоредно с реконструкцията на сградата предвидена за Районен съд на бул. „Скобелев“ 23 след финансиране от държавата. Изграждането на временното трасе беше извършено при изграждането на трасето на Столичния метрополитен, т.е. то не е държавен обект, а общински и финансирането му трябва да се извърши от общината, а не от държавата, още повече че финансирането на метрополитена беше по линия на ЕС, за което би трябвало да има национално съфинансиране от порядъка на 20%. И възниква въпроса защо своевременно не е било предвидено финансирането на този обект, защо не бяха спазени сроковете определени от ДНСК и защо продължава незаконното му използване.

  • Силвия Иванова казва:

    Уважаеми г-н Кадиев,
    обръщам се към Вас с апел да бъде намерено приложение на огромния паркинг пред Централна гара, който служеше за автогара, преди построяването на новата сграда.
    Тази немалка площ в момента се ползва отново за паркиране, а с малко усилия може да стане чудесен парк. Дърветата са запазени, необходимо е само малко изравняване на алеите. Убедена съм, че там има проблем със собствеността на терена, но поне докато се разреши този проблем, не може ли изоставената, обрасла площ да се използва за нещо. На тази огромна площ има съмнителни бараки с автоуслуги, пълно е със съмнителни лица. Всичко това се случва до Второ районно управление и община „Сердика“. Половината сграда, която е част от центъра за кръводаряване почти се е срутила, планира ли се нещо на нейно място, ремонт… Взривиха бирената фабрика на бул. Сливница – отново зее призрачна дупка …

  • Силвия Иванова казва:

    Уважаеми г-н Кадиев,
    бих искала в допълнение да обърна внимание на ужасното състояние на тротоарите на бул. „Христо Ботев“ в отсечката от изходи на Метростанция „Централна гара“ на булеварда до бул. „Сливница“. Преминаването е навъзможно! Става въпрос за участък не по-дълъг от 650 м. Това е район, в който данъците бяха увеличени драстично.

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван. Задължителните полета са маркирани *

*

*